Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż swoich towarów? Nie chcesz inwestować w dodatkowe (często kosztowne) działania reklamowe i zmieniać strategii działania, ale jednak planujesz zwiększenie zysków? Jeśli tak, to czas skupić się na sposobie, w jaki eksponujesz swoje produkty.
Sposób eksponowania towaru – klucz do sukcesu… lub porażki
Zastanów się, co pierwsze rzuca Ci się w oczy, kiedy wchodzisz do sklepu. Czy to jego wielkość, kolorystyka, oferta, czy też może ogólny sposób, w jaki towary są wyeksponowane? Pierwsze wrażenie robi aranżacja, a na nią składają się rozmieszenie towarów, stylistyka sklepu i sposób zaprezentowania poszczególnych produktów. Pięknie wyeksponowane towary aż proszą się o to, by je kupić, a przynajmniej, by się im dokładniej przyjrzeć. Im większą uwagę zwracają, tym bardziej rośnie szansa, że trafią do koszyków i ze stanu „dostępne” przeniosą się do kategorii „sprzedane”.
Jeśli zaniedbasz sposób eksponowania swoich towarów, to z dużym prawdopodobieństwem będą zalegać w sklepach jeszcze długi czas. Co więc zrobić, żeby sprzedawać więcej, szybciej, z lepszym zyskiem i z większą przyjemnością? Wykorzystać materiały POS.