Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż swoich towarów? Nie chcesz inwestować w dodatkowe (często kosztowne) działania reklamowe i zmieniać strategii działania, ale jednak planujesz zwiększenie zysków? Jeśli tak, to czas skupić się na sposobie, w jaki eksponujesz swoje produkty.

Sposób eksponowania towaru – klucz do sukcesu… lub porażki

Zastanów się, co pierwsze rzuca Ci się w oczy, kiedy wchodzisz do sklepu. Czy to jego wielkość, kolorystyka, oferta, czy też może ogólny sposób, w jaki towary są wyeksponowane? Pierwsze wrażenie robi aranżacja, a na nią składają się rozmieszenie towarów, stylistyka sklepu i sposób zaprezentowania poszczególnych produktów. Pięknie wyeksponowane towary aż proszą się o to, by je kupić, a przynajmniej, by się im dokładniej przyjrzeć. Im większą uwagę zwracają, tym bardziej rośnie szansa, że trafią do koszyków i ze stanu „dostępne” przeniosą się do kategorii „sprzedane”.

Jeśli zaniedbasz sposób eksponowania swoich towarów, to z dużym prawdopodobieństwem będą zalegać w sklepach jeszcze długi czas. Co więc zrobić, żeby sprzedawać więcej, szybciej, z lepszym zyskiem i z większą przyjemnością? Wykorzystać materiały POS.

BMD Project Sp. z o.o.

ul. Spławie 44b
61-312 Poznań
NIP 7822894085

mapsZnajdź nas na mapie

Zapytania ofertowe:

tel. +48 510 184 526
tel. +48 798 274 551

e-mail biuro@bmdproject.pl

Magazyn

tel. +48 786 953 926
tel. +48 506 798 987

fbFacebook

fbInstagram

Polityka prywatności

OWS BMD Project Sp. z o.o.